Feestelijke bijeenkomst ter gelegenheid van het samengaan van de NGK en GKv kerken in Bunschoten-Spakenburg en Eemdijk.
Feestelijk
Op vrijdag 12 mei is er in de Westerkerk een gevarieerde avond met veel muziek en samenzang. Ook is er ruimte voor gebed en verootmoediging.
Met medewerking van o.a. Bort Koelewijn, Jan Winter, Arie van Diermen en Gertjan van Harten.
Hans van Haeften, orgel
Eva Folkersma, Bugel
Gratis toegang
De nieuwe cursus begint op 12 mei 2026.
Iedere dinsdagavond om 20.00 uur in de Noorderkerk.
Voor meer informatie en opgeven: Chris van Zwol: CvanZwol@ngk.nl
Een mooie reactie na alle ophef over het afgelasten van een concert in de Noorderkerk.
Lees het hele artikel op de website van de Bunschoter: